www.netfarmacie.ro | membru al grupului Gebauer Pharma

Întrebări frecvente

Ce să fac dacă nici aici nu găsesc răspunsul la o întrebare anume?

În cazul în care nu găsiţi răspunsul la o întrebare anume nici în această pagină, vă invităm să vă adresaţi cu încredere serviciului de relaţii cu clienţii, accesând acest link!

Ce fel de produse pot fi cumpărate în magazinul virtual netfarmacie.ro?

Firma noastră se ocupă cu comercializarea diagnosticelor de cea mai înaltă calitate care pot fi folosite oriunde şi oricând.

Cum sunt categorizate produsele?

Categoriile de produse de pe pagina principală vă ajută în selectarea grupului de produse. Făcând clic pe grupul de produse dorit, se afişează lista detaliată ale produselor. Aici puteţi selecta printre produse, şi veţi putea ajunge la fişa de informaţii al fiecărui produs în parte, unde veţi găsi descriere detaliată şi ilustrată. Tot aici se afişează şi preţul produselor, preţ care conţine şi TVA.

Pot cumpăra şi fără să-mi creez un cont?

Desigur. După ce aţi pus produsele pe care aţi dorit să le cumpăraţi în coşul de cumpărături, faceţi clic pe butonul „Salt la coşul de cumpărături”. Va trebui să introduceţi datele necesare (adresă de facturare, adresă de livrare) şi să trimiteţi comanda. La efectuarea comenzii, aveţi posibilitatea de a crea şi un cont de client, astfel pe viitor va ajunge să vă logaţi şi întregul proces va deveni mult mai simplu. Desigur, crearea unui cont nu este obligatoriu.

Pot să plătesc cu card bancar?

Pentru moment plata cu card bancar în magazinul nostru virtual nu este posibilă. În viitorul apropiat vom asigura posibilitatea ca clienţii noştri să poată plăti şi prin card bancar, folosind un sistem securizat.

Am cerut ca coletul să fie livrat la locul meu de muncă, dar nu vreau să afle şi alţii despre conţinutul comenzii.

Desigur, în toate cazurile trimiterile noastre vor avea un ambalaj discret. Pe ambalaj va apare doar numele şi adresa destinatarului, respectiv denumirea fimei noastre ca expeditor. Conţinutul coletului nu va fi trecut niciodată pe ambalaj!

De unde ştiu că am reuşit să trimit comanda?

După trimiterea comenzii, sistemul nostru va trimite automat un email de confirmare pe adresa de email specificată de Dvs. Confirmarea va conţine denumirea produselor comandate, preţul acestora, respectiv preţul de livrare. În cazul în care aţi primit emailul de confirmare, puteţi fi liniştit/ă: comanda Dvs. va fi prelucrată, şi în câteva zile veţi primi coletul trimis.

După cât timp voi primi produsele comandate?

Potrivit experienţelor noastre, coleturile ajung în 3-5 zile la destinaţie.

Cine îmi va aduce coletul, şi cui trebuie să plătesc?

Coletele noastre vor fi trimise în toate cazurile prin Compania Naţională Poşta Română. Coleturile vor fi prezentate la poştă de regulă în plicuri cu bule de aer, ca şi scrisori recomandate cu ramburs. După sosirea coletului în localitatea Dvs., poştaşul va lăsa un aviz în cutia Dvs. poştală. Pe aviz va fi trecut denumirea oficiului poştal unde coletul poate fi preluată. Coletul se păstrează la poştă timp de 14 zile, dar începând cu ziua a 3-a se percepe o taxă de magazinaj de 0,6 lei/zi. Contravaloarea produsului se plăteşte la ridicarea coletului, în oficiul poştal. Pentru ridicare, nu uitaţi să aveţi asupra Dvs. avizul şi cartea de identitare.

Ce să fac dacă nu a sosit coletul pe care l-am comandat?

Poştaşul vă va lăsa un aviz despre sosirea coletului atât în prima cât şi în a treia zi. Verificaţi-vă cutia poştală, şi dacă a sosit avizul, coletul poate fi ridicat cu prezentarea avizului şi a cărţii de identitate în oficiul poştal de care aparţineţi.

Sunt membru înregistrat în magazinul netfarmacie.ro, aş dori să cumpăr din nou.

În acest caz, logaţi-vă prin introducerea numelui de utilizator şi a parolei în căsuţa Autentificare, aflată în colţul din dreapta sus a paginii. Astfel, la trimiterea comenzii datele Dvs. vor fi completate automat de către sistem. Desigur, veţi avea posibilitatea oricând să vă modificaţi datele.

Ce să fac dacă mi-am uitat parola?

În acest caz faceţi clic pe butonul „Am uitat parola”, iar după introducerea numelui de utilizator sistemul vă va trimite parola pe adresa de email specificată de Dvs. în prealabil.

 

Autentificare

Coşul Dvs. este gol



Preţuri de livrare>>

Pachetul STANDARD Preţ:
62,00 RON
Pachetul STANDARD
Detalii
Pachetul MAXI Preţ:
159,00 RON
Pachetul MAXI
Detalii
Pachetul START Preţ:
78,00 RON
Pachetul START
Detalii
Pachetul MIDI Preţ:
99,00 RON
Pachetul MIDI
Detalii